L'esposizione eccessiva à l'energia di radiofrequenza (RF) pò dannà i tessuti umani. Per impediscenu questu, parechji paesi in u mondu anu introduttu standard chì limitanu a quantità di esposizione RF permessa da trasmettitori di tutti i tipi. BTF pò aiutà à determinà se u vostru pruduttu risponde à questi requisiti. Eseguimu a prova necessaria per una varietà di apparecchi di telecomunicazione portatili è mobili cù equipaghji di punta, utilizendu tecnulugia di punta, chì vi furnisce misurazioni di esposizione RF precise è affidabili. BTF hè una di e poche organizzazioni capaci di pruvà è certificà u vostru pruduttu à i normi di esposizione RF, è ancu i standard di sicurezza elettrica è i requisiti FCC.
L'esposizione RF hè valutata cù un "fantasma" chì simula e caratteristiche elettriche di a testa umana o di u corpu umanu. L'energia RF chì penetra in u "fantasma" hè monitorata da sonde posizionate precisamente chì misuranu a Tassa di Absorzione Specifica in watt per kilogramu di tissutu.
FCC SAR
In i Stati Uniti, a FCC regula SAR sottu 47 CFR Part 2, sezione 2.1093. I prudutti destinati à l'usu generale anu da scuntrà un limitu SAR di 1,6 mW/g mediu nantu à un grammu di tissutu in ogni parte di a testa o di u corpu, è 4 mW/g mediu nantu à 10 grammi per mani, polsi, pedi è caviglie.
In l'Unione Europea, i limiti di esposizione à RF sò stati stabiliti da a Recomendazione di u Cunsigliu 1999/519/EC. I standard harmonizati copre i prudutti più cumuni, cum'è i telefunini è i dispositi RFID. I limiti è i metudi di valutazione di l'esposizione RF in l'UE sò simili, ma micca identici à quelli in i Stati Uniti.
Esposizione massima permessa (MPE)
Quandu l'utilizatori sò tipicamente posizionati più luntanu da u trasmettitore radio, tipicamente più di 20 cm, u metudu di valutazione di l'esposizione RF hè chjamatu Esposizione Massima Permissibile (MPE). In parechji casi, MPE pò esse calculatu da a putenza di output di trasmettitore è u tipu d'antenna. In certi casi, MPE deve esse misurata direttamente in termini di forza di campu elettricu o magneticu o densità di putenza, secondu a frequenza operativa di u trasmettitore.
In i Stati Uniti, e regule FCC per i limiti MPE si trovanu in 47 CFR Part 2, sezione 1.1310. I dispositi mobili, chì sò più di 20 cm da l'utilizatore è ùn sò micca in un locu fissu, cum'è i nodi wireless di tavola, sò ancu guvernati da a sezione 2.1091 di e regule FCC.
In l'Unione Europea, a Recomendazione di u Cunsigliu 1999/519/EC cuntene i limiti di esposizione per i trasmettitori fissi è mobili. U standard armonizzatu EN50385 applica limiti à stazioni di basa chì operanu in a gamma di frequenze 110MHz à 40 GHz.
BTF Testing Lab, a nostra cumpagnia hà laboratori di cumpatibilità elettromagnetica, regulamenti di sicurezza Laboratoriu, Laboratoriu di frequenze radio wireless, Laboratoriu di batterie, Laboratoriu chimicu, Laboratoriu SAR, Laboratoriu HAC, etc. Avemu ottenutu qualificazioni è autorizazioni cum'è CMA, CNAS, CPSC, A2LA, VCCI, etc A nostra cumpagnia hà una squadra di ingegneria tecnicu spirienza è prufessiunale, chì ponu aiutà l'imprese à risolve u prublema. Sì avete bisognu di teste è certificazioni pertinenti, pudete cuntattà direttamente u nostru staffu di Testing per ottene citazioni dettagliate di costu è informazioni di u ciclu!
CE-SAR
Tempu di Postu: Sep-02-2024