A compatibilità di l'audioprotesi (HAC) si riferisce à a cumpatibilità trà un telefuninu mobile è un apparecchiu acusticu quandu si usanu simultaneamente. Per parechje persone cù disabilità auditive, l'audioprotesi sò un equipamentu essenziale in a so vita di ogni ghjornu. Tuttavia, quandu anu utilizatu i so telefoni, sò spessu sottumessi à interferenze elettromagnetiche, risultatu in un udimentu o un rumore incertu. Per affruntà stu prublema, l'Istitutu Naziunale Americanu di Standards (ANSI) hà sviluppatu normi di prova pertinenti è requisiti di conformità per a compatibilità HAC di apparecchi acustici.
In i Stati Uniti, più di 37,5 milioni di persone soffrenu di disabilità auditiva. Frà elli, circa 25% di e persone di 65 à 74 anni soffrenu di disabilità auditiva, è circa 50% di l'anziani di 75 anni è sopra soffrenu di disabilità di udizione. Per assicurà chì queste pupulazioni anu accessu à i servizii di cumunicazione in una basa uguale è sò capaci di utilizà i telefuni mobili nantu à u mercatu, a Cummissione Federale di Comunicazioni di i Stati Uniti hà publicatu un prugettu per a cunsultazione, pianificendu per ottene u 100% di cumpatibilità di apparecchi acustici. (HAC) nantu à i telefoni cellulari.
HAC hè un termu di l'industria chì hè apparsu prima à a fini di l'anni 1970. Unu di i modi di travagliu di apparecchi acustici si basa in questu, chì hè chì u campu magneticu alternante di i cumpunenti di u sonu di u telefuninu pruvucarà chì l'audiofonichi pruducia tensione indotta. Questu hà datu u metudu di teste per HAC. A prova HAC descrive a curva di risposta elettromagnetica fundamentale generata da i cumpunenti in u telefuninu. Se a curva ùn si mette micca in a casella, indica chì u telefunu ùn hè micca adattatu per e persone cù disabilità auditiva.
À a mità di l'anni 1990, hè statu scupertu chì u segnu di freccia di radio in i telefuni mobili era forte, chì bluccà u signale inducendu alimentatu da u dispusitivu di sonu à l'audioprotesi. Per quessa, un gruppu di trè partiti (fabricanti di telefoni senza fili, produttori di apparecchi acustici è persone cun udizione più debule) si sò seduti inseme è hà elaboratu è formulatu inseme IEEE C63.19, chì detallava a prova d'impattu di unità di frequenza radio, teste elettromagnetiche di i dispositi wireless ( in questu casu, telefoni cellulari), etc., cumpresi segnali, cunsiglii di hardware, passi di prova, cablaggio, principii di prova, etc.
1. Requisiti FCC per tutti i dispositi terminali portatili in i Stati Uniti:
A Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) in i Stati Uniti richiede chì à partesi da u 5 di dicembre di u 2023, tutti i dispositi terminali portatili anu da risponde à i requisiti di u standard ANSI C63.19-2019 (vale à dì u standard HAC 2019).
Comparatu à l'antica versione di ANSI C63.19-2011 (HAC 2011), a principal diferenza trà i dui si trova in l'aghjunzione di i requisiti di teste di cuntrollu di volumi in u standard HAC 2019. L'articuli di teste di cuntrollu di u voluminu includenu principalmente distorsione, risposta di frequenza è guadagnu di sessione. I requisiti pertinenti è i metudi di prova anu bisognu di riferite à u standard ANSI/TIA-5050-2018
2.Quali sò l'articuli inclusi in a prova HAC per a cumpatibilità di l'audioprotesi?
A prova HAC per a compatibilità di l'audioprotesi include tipicamente test di valutazione RF è test T-Coil. Queste teste anu u scopu di valutà u gradu di interferenza di i telefoni cellulari in apparecchi acustici per assicurà chì l'utilizatori di apparecchi acustici ponu ottene una sperienza auditiva chjara è indisturbata quandu risponde à e chjama o utilizendu altre funzioni audio.
Certificazione FCC
Sicondu l'ultimi requisiti di ANSI C63.19-2019, i requisiti per u Controlu di Volume sò stati aghjuntu. Questu significa chì i pruduttori anu da assicurà chì u telefuninu furnisce un cuntrollu di u voluminu adattatu in a gamma di l'audizione di l'utilizatori di l'audioprotesi per assicurà chì ponu sente un sonu di chjama chjaru. Requisiti naziunali per i standard di prova HAC:
Stati Uniti (FCC): FCC eCR Part 20.19 HAC
Canada (ISED): RSS-HAC
Cina: YD/T 1643-2015
3.U 17 d'aprile 2024, u seminariu TCB hà aghjurnatu i requisiti HAC:
1) U dispusitivu hà bisognu di mantene a più alta putenza di trasmissione in u modu orechja à orechja.
2) U-NII-5 richiede a prova di una o più bande di frequenza a 5.925GHz-6GHz.
3) A guida temporale nantu à a banda di frequenza 5GNR FR1 in KDB 285076 D03 serà eliminata in 90 ghjorni; Dopu a rimozione, hè necessariu di cooperà cù a stazione di basa (chì hà bisognu di supportà a funzione VONR) per a prova per pruvà a conformità HAC di 5GNR, cumprese i requisiti di cuntrollu di u voluminu.
4) Tutti i telefoni HAC anu bisognu di dichjarà è eseguisce Waiver PAG in cunfurmità cù u documentu di esenzione Waiver DA 23-914.
BTF Testing Lab, a nostra cumpagnia hà laboratori di cumpatibilità elettromagnetica, regulamenti di sicurezza Laboratoriu, Laboratoriu di frequenze radio wireless, Laboratoriu di batterie, Laboratoriu chimicu, Laboratoriu SAR, Laboratoriu HAC, etc. Avemu ottenutu qualificazioni è autorizazioni cum'è CMA, CNAS, CPSC, A2LA, VCCI, etc A nostra cumpagnia hà una squadra di ingegneria tecnicu spirienza è prufessiunale, chì ponu aiutà l'imprese à risolve u prublema. Sì avete bisognu di teste è certificazioni pertinenti, pudete cuntattà direttamente u nostru staffu di Testing per ottene citazioni dettagliate di costu è informazioni di u ciclu!
Certificazione HAC
Tempu di post: 25-ghjugnu-2024