L'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti hà publicatu ufficialmente e regule finali per i rapporti PFAS

nutizie

L'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti hà publicatu ufficialmente e regule finali per i rapporti PFAS

U 28 di settembre di u 2023, l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) hà finalizatu una regula per u rapportu PFAS, chì hè stata sviluppata da l'autorità americane per un periudu di più di dui anni per avanzà u Pianu d'Azione per cumbatte a contaminazione PFAS, prutegge a salute publica, è prumove a ghjustizia ambientale. Hè una iniziativa impurtante in a roadmap strategica di l'EPA per PFAS, A ddu tempu, a più grande basa di dati di sustanzi perfluoroalchilici è perfluoroalchilici (PFAS) fabbricata è usata in i Stati Uniti serà furnita à l'EPA, i so cumpagni è u publicu.

Cuntenutu specificu
L'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) hà publicatu e regule finali di rapportu è di mantenimentu di registri per i sustanzi perfluoroalchilici è perfluoroalchilici (PFAS) in a Sezione 8 (a) (7) di l'Attu di Controlu di Sustanze Tossiche (TSCA). Questa regula esige chì i fabricatori o importatori di PFAS o PFAS chì cuntenenu articuli produtti (cumpresi impurtati) in ogni annu da u 2011 anu da furnisce à l'EPA infurmazioni nantu à u so usu, a produzzione, l'eliminazione, l'esposizione è i periculi in 18-24 mesi dopu chì a regula entra in vigore. , è i registri pertinenti devenu esse archiviati per 5 anni. I sustanzi PFAS aduprati cum'è pesticidi, alimenti, additivi alimentari, droghe, cosmetichi, o dispositi medichi sò esentati da questa obligazione di rapportu.

1 Tipi di PFAS implicati
I sustanzi PFAS sò una classa di sustanzi chimichi cù definizioni strutturali specifiche. Ancu l'EPA furnisce una lista di sustanzi PFAS chì necessitanu obligazioni di notificazione, a lista ùn hè micca cumpleta, chì significa chì a regula ùn include micca una lista specifica di sustanzi identificati. Invece, furnisce solu composti chì rispondenu à qualsiasi di e strutture seguenti, chì necessitanu obblighi di rapportu PFAS:
R - (CF2) - CF (R ′) R ″, induve CF2 è CF sò tutti dui di carbone satu;
R-CF2OCF2-R', induve R è R' ponu esse F, O, o carbone saturatu;
CF3C (CF3) R'R, induve R 'è R' ponu esse F o carbone saturatu.

2 Precauzioni
Sicondu e rùbbriche 15 è 16 di l'Attu di Controlu di Sustanze Tossiche di i Stati Uniti (TSCA), fallimentu di presentà l'infurmazioni in cunfurmità cù i requisiti regulatori serà cunsideratu un attu illegale, sottumessu à penalità civili, è pò risultà in una persecuzione penale.
BTF suggerisce chì l'imprese chì anu impegnatu in attività di cummerciu cù i Stati Uniti dapoi u 2011 duveranu tracciare in modu proattivu i registri di u cummerciu di chimichi o articuli, cunfirmà se i prudutti cuntenenu sustanzi PFAS chì rispondenu à a definizione strutturale, è cumpiendu puntualmente i so obblighi di rapportu per evità micca. risichi di conformità.
BTF ricurdeghja à l'imprese pertinenti di monitorà strettamente u statutu di revisione di e regulazioni PFAS, è di organizà a pruduzzione è l'innuvazione di materiale in modu ragiunate per assicurà chì i prudutti sò in cunfurmità. Avemu un squadra tecnicu prufessiunale per seguità l'ultimi sviluppi in i normi regulatori è aiutà vi à sviluppà u pianu di teste più adattatu. Per piacè sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-28-2023