A nova versione di u documentu di regule di certificatu IECEE CB entrerà in vigore in 2024

nutizie

A nova versione di u documentu di regule di certificatu IECEE CB entrerà in vigore in 2024

A Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IECEE) hà publicatu una nova versione di ucertificatu CBregule u documentu operativu OD-2037, versione 4.3, attraversu u so situ ufficiale, chì hè entrata in vigore u 1 di ghjennaghju di u 2024.
A nova versione di u documentu hà aghjustatu i requisiti per e regule di certificatu CB in quantu à l'espressione di sicurezza funzionale, standard di produttu multipli, nomenamentu di mudelli, certificazione di pacchettu di software separatu, standard di batteria, etc.
1. U certificatu CB hà aghjustatu descrizzioni pertinenti di a sicurità funziunale, è u valore nominale è e caratteristiche principali duveranu include e caratteristiche elettriche, u livellu di sicurezza (SIL, PL), è e funzioni di sicurezza quant'è pussibule. Paràmetri di sicurezza supplementari (cum'è PFH, MTTFd) ponu esse aghjuntu à qualchì infurmazione supplementaria. Per identificà chjaramente l'articuli di teste, l'infurmazione di u rapportu di sicurezza funzionale pò esse aghjuntu cum'è riferimentu in a colonna di informazioni supplementari.
2. Quandu furnisce tutti i rapporti di prova pertinenti cum'è allegati à u certificatu CB, hè permessu di emette un certificatu CB per i prudutti chì copre parechje categurie è standard (cum'è l'alimentazione).
Da una perspettiva di hardware è software, diverse cunfigurazioni di u produttu devenu avè un nome di mudellu unicu.
4. Fornite pacchetti di software indipendenti per e misure di sicurezza di u produttu (cum'è biblioteche di software, software per ICs programmabili è circuiti integrati specializati). Se designatu per l'applicazioni di u produttu finali, u certificatu deve dichjarà chì u pacchettu di software deve esse sottumessu à una valutazione supplementaria basata nantu à i requisiti di u produttu finali per assicurà u rispettu di e norme pertinenti.
Se u Cumitatu Tecnicu IEC ùn include micca una guida tecnica specifica o esigenze di batterie in u standard di u produttu finali, e batterie di lithium, batterie Ni Cd è Ni MH, è e cellule aduprate in sistemi portatili sò conformi à IEC 62133-1 (per batterie di nichel) o IEC. 62133-2 (per batterie di lithium) standard. Per i prudutti cù sistemi non portatili, altri standard pertinenti ponu esse cunsideratu per l'applicazione.

BTF Testing Lab hè dotatu di strutture di prova prufessiunali è cumplete, una squadra esperta di esperti di teste è certificazioni, è a capacità di risolve diversi prublemi cumplessi di teste è certificazioni. Aderemu à i principii guida di "equità, imparzialità, precisione è rigore" è seguimu strettamente i requisiti di u sistema di gestione di laboratori di prova è calibrazione ISO / IEC 17025 per a gestione scientifica. Semu impegnati à furnisce i clienti cù u serviziu di più alta qualità. Sì avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.

Introduzione à u laboratoriu di prova di BTF-02 (2)


Tempu di post: 31-Jan-2024