L'Amministrazione Europea di Chemicals pò aumentà a lista di sustanzi SVHC à 240 elementi

nutizie

L'Amministrazione Europea di Chemicals pò aumentà a lista di sustanzi SVHC à 240 elementi

In ghjennaghju è ghjugnu 2023, l'Amministrazione Europea di Chemicals (ECHA) hà rivisu a lista di sustanzi SVHC sottu u regulamentu REACH di l'UE, aghjunghjendu un totale di 11 novi sustanzi SVHC. In u risultatu, a lista di sustanzi SVHC hà ufficialmente aumentatu à 235. Inoltre, l'ECHA hà realizatu una rivista publica di u 30 batch of 6 candidate substances pruposti per l'inclusione in a lista di sustanzi SVHC in settembre. Frà elli, u dibutyl phthalate (DBP), chì era digià statu inclusu in a lista ufficiale SVHC in uttrovi 2008, hè statu rivalutatu per via di a pussibilità di novi tipi di periculu. Attualmente, tutte e sei sustanzi citati sopra sò state identificate cum'è sustanzi SVHC, è aspetta solu chì l'ECHA annunzià ufficialmente a so inclusi in a lista di sustanzi SVHC. À quellu tempu, a lista SVHC aumenterà da 235 à 240.

Sicondu l'articulu 7 (2) di u regulamentu REACH, se u cuntenutu SVHC in un articulu hè> 0,1% è u voluminu di spedizione annuale hè> 1 ton, l'impresa hà bisognu di rapportà à ECHA;
Sicondu l'Articulu 33 è i requisiti di a Direttiva Quadru di Rifiuti WFD, se u cuntenutu SVHC in un articulu supera u 0,1%, l'impresa hà bisognu di furnisce infurmazioni sufficienti à a valle è à i cunsumatori per assicurà un usu sicuru di l'articulu, è ancu deve carica SCIP. dati.
A lista SVHC hè aghjurnata almenu duie volte à l'annu. Cù l'aumentu cuntinuu di sustanzi in u listinu SVHC, l'imprese sò affruntendu sempre più esigenze di cuntrollu. BTF suggerisce chì i clienti monitoranu strettamente l'aghjurnamenti di i regulamenti, conducenu investigazioni precoci di a catena di furnimentu, è rispondenu tranquillamente à i novi requisiti regulatori.
Cum'è una agenzia di prova è certificazione di terzu prufessiunale, BTF pò attualmente furnisce 236 servizii di prova di sustanzi SVHC (235 + resorcinol). À u listessu tempu, BTF pò ancu furnisce servizii di teste di sustanzi ristretti in una fermata per i clienti, cum'è RoHS, REACH, POPs, California 65, TSCA, è servizii di teste FCM (materiali di cuntattu alimentari), per aiutà l'imprese à cuntrullà in modu efficace i risichi in varii. ligami cum'è materie prime, prucessi di pruduzzione è prudutti finiti, è risponde à i bisogni di u mercatu di destinazione.

BTF Testing Chemistry Lab introduzione02 (1)


Tempu di posta: 05-Jan-2024