U Cunsigliu Regulatore Elettricu di l'Australia è a Nova Zelanda (ERAC) hà lanciatu a piattaforma di aghjurnamentu di u Sistema di Sicurezza di l'Equipatura Elettrica (EESS) u 14 d'ottobre di u 2024. Questa misura marca un passu impurtante in avanti per i dui paesi in a simplificazione di i prucessi di certificazione è di registrazione, chì permette à i pruduttori di l'equipaggiu elettricu è l'importatori di rispettà i regulamenti in modu più efficiente. L'aghjurnamentu include micca solu sistemi muderni, ma ancu novi esigenze d'infurmazione obligatorie destinate à migliurà a trasparenza è a sicurità di i prudutti elettrici in u mercatu.
Principali cambiamenti in i requisiti di registrazione di u dispositivu
A funzione più notevuli di sta aghjurnamentu di a piattaformae hè l'aghjunzione di campi d'infurmazioni specifichi necessarii per a registrazione di u dispositivu.
Includendu i seguenti punti di dati basi:
1. I registranti di l'infurmazione cumpleta di u fabricatore devenu avà furnisce ditaglii cumpleti di u fabricatore, cum'è l'infurmazioni di cuntattu è u situ web di u fabricatore. Stu novu cuntenutu hà per scopu di rinfurzà a trasparenza è a responsabilità permettendu à l'agenzii regulatori è i cunsumatori accede direttamente à i dettagli chjave di u fabricatore.
2. Specificazioni di input dettagliate, voltage input, freccia di input, current input, input power
3. Richiedendu sti dati tecnichi detallati, ERAC hà u scopu di standardizà a qualità è a precisione di l'infurmazioni furnite durante u prucessu di iscrizzione, facendu più faciule per i dipartimenti pertinenti per verificà a conformità è assicurà chì u pruduttu risponde à i normi di sicurezza è di rendiment.
4.Before di aghjurnà a classificazione di u livellu di sicurità, l'equipaggiu elettricu hè statu divisu in trè livelli di risicu - Livellu 1 (risicu bassu), Livellu 2 (riscu mediu) è Livellu 3 (riscu altu). U novu sistema hà aghjustatu una categuria chjamata "fora". di scope', chì hè applicabile à i prughjetti chì ùn scontranu micca i livelli tradiziunali di risicu. Stu novu metudu di classificazione permette una categurizazione più flexible di i prudutti, chì furnisce un quadru più chjaru per i prughjetti chì ùn sò micca strettamente classificati in livelli stabiliti, ma anu sempre bisognu di regulazione.
5. Rafforza i bisogni di u rapportu di prova. Attualmente, i registranti devenu include l'infurmazioni seguenti quandu sottumettenu rapporti di prova: nome di u laboratoriu: identificà u laboratoriu rispunsevule per a prova. Data di emissione di a certificazione.
6. Sti dati supplementari aiutanu à ERAC à verificà a credibilità di u laboratoriu di teste, assicurendu chì sò conformi à i stretti standard di qualità è di sicurità. Aiuta ancu à mantene l'integrità di i risultati di teste, assicurendu chì solu l'istituzioni certificate ponu emette rapporti, rinfurzendu cusì a fiducia in rispettu di u produttu.
I vantaghji di a nova piattaforma EESS
L'aghjurnamentu di a piattaforma riflette l'impegnu di ERAC à rinfurzà l'ecosistema di sicurezza di l'equipaggiu elettricu.
Intruducendu sti cambiamenti, l'obiettivu di l'ERAC hè di:
Conformità simplificata: U novu sistema furnisce una piattaforma più intuitiva è centralizzata per a registrazione di u produttu, chì beneficerà i pruduttori, l'importatori è l'agenzii regulatori inseme.
Migliurà a trasparenza di u mercatu:I novi esigenze d'infurmazioni significanu chì ogni pruduttu avarà infurmazioni più dettagliate, chì permette à l'agenzii regulatori, l'imprese è i cunsumatori di fà scelte infurmate.
Migliurà i normi di sicurità:Assicurendu chì i rapporti di prova venenu da laboratori accreditati è cuntenenu infurmazioni più dettagliate di u fabricatore, ERAC hà rinfurzatu a so supervisione di a sicurità di l'equipaggiu elettricu, potenzialmente riducendu i risichi assuciati à i prudutti non conformi.
Adattà à diversi tipi di prudutti:A nova categuria "fora di scopu" aggiunta aiuta à classificà megliu i prudutti chì ùn rispondenu micca à i livelli tradiziunali di risicu, chì permette à ERAC di gestisce in modu efficace i requisiti di sicurezza per più apparecchi elettrici.
Preparazione per a Transizione
Cù u lanciamentu ufficiale di a piattaforma u 14 d'ottobre di u 2024, i pruduttori è l'importatori sò incuraghjiti à riviseghjà i novi requisiti d'infurmazioni per assicurà chì ponu furnisce l'infurmazioni dettagliate necessarie per a registrazione di u produttu. cun rispettu à i novi standard, in particulare cù infurmazioni detallate in quantu à a certificazione.
Tempu di post: 29-novembre-2024