Ultimi prugressi nantu à e restrizioni PFAS di l'UE

nutizie

Ultimi prugressi nantu à e restrizioni PFAS di l'UE

U 20 di nuvembre di u 2024, l'autorità di Danimarca, Germania, Paesi Bassi, Norvegia è Svezia (submitters di i schedari) è u Cumitatu Scientificu di Valutazione di Rischi (RAC) di l'ECHA è u Cumitatu Scientificu di Analisi Socio-Ecunomica (SEAC) anu cunsideratu pienamente più di 5600 opinioni scientifiche è tecniche. ricevutu da terze parti durante u periodu di cunsultazione in u 2023, è hà publicatu l'ultimi prugressi nantu à u prucessu di restrizzione sostanze perfluoroalchiliche e polifluoroalchiliche (PFAS) in Europa.

Queste più di 5600 opinioni di cunsultazione richiedenu chì l'invitore di u schedariu cunsiderà ulteriormente, aghjurnà è migliurà l'infurmazioni di prohibizione attualmente pruposte in PFAS. Hè ancu aiutatu à identificà l'usi chì ùn sò micca specificamente menzionati in a pruposta iniziale, chì sò stati inclusi in e valutazioni dipartimentali esistenti o classificate cum'è novi dipartimenti cum'è necessariu:

Applicazioni di sigillatura (i polimeri fluorurati sò largamente usati in i campi di cunsumatori, prufessiunali è industriali, cumprese sigilli, rivestimenti di pipeline, guarnizioni, cumpunenti di valvula, etc.);

Tessili tecnichi (PFAS utilizati in filmi d'altu rendiment, equipamentu medicale micca coperto da applicazioni mediche, tessili tecnichi esterni cum'è tessuti impermeabili, etc.);

Applicazioni di stampa (parti permanenti è consumabili per a stampa);

Altre applicazioni medichi, cum'è imballaggi è eccipienti per droghe.

In più di una prohibizione cumpleta o di una pruibizione limitata in u tempu, l'ECHA cunsidereghja ancu altre opzioni di restrizione. Per esempiu, un'altra opzione pò implicà e cundizioni chì permettenu à PFAS di cuntinuà a produzzione, u mercatu o l'usu, invece di una pruibizione (opzioni di restrizzione altru ch'è una prohibizione). Questa considerazione hè particularmente impurtante per l'evidenza chì indicanu chì i pruibizioni ponu purtà à impatti socio-ecunomichi sproporzionati. I scopi di queste opzioni alternative chì sò cunsiderate includenu, ma ùn sò micca limitati à:

Batteria;

pila à combustible;

Cellula elettrolitica.

Inoltre, i fluoropolimeri sò un esempiu di un gruppu di sustanzi perfluorati chì sò assai preoccupati da i partiti. A cunsultazione hà ancu approfonditu a cunniscenza di a dispunibilità di l'alternative per certi usi di sti polimeri, e misure tecniche è urganisazione per minimizzà e so emissioni in l'ambiente, è l'impatti socio-ecunomichi putenziali di a pruibizione di a so pruduzzione, a liberazione di u mercatu è l'usu anu ancu bisognu di esse rivisitati.

L'ECHA valuterà l'equilibriu di ogni alternativa è u paragunà cù e duie opzioni di restrizioni iniziali, vale à dì una interdizione cumpleta o una interdizione di esenzione limitata in u tempu. Tutte queste informazioni aghjurnate seranu furnite à i cumitati RAC è SEAC per a valutazione di pruposta in corso. U sviluppu di l'opinioni serà più prumuvutu in u 2025 è generà prughjetti di opinioni da RAC è SEAC. In seguitu, i negoziati seranu fatti nantu à u prugettu di pareri di u cumitatu cunsultivu. Questu darà l'uppurtunità à tutti i terzi interessati di furnisce infurmazioni socio-ecunomiche pertinenti per a considerazione finale di l'opinione di SEAC.


Tempu di Postu: 28-Nov-2024