Introduzione à i Regolamenti di Certificazione CE di l'UE

nutizie

Introduzione à i Regolamenti di Certificazione CE di l'UE

Regolamenti è direttive cumuni di certificazione CE:
1. Certificazione CE meccanica (MD)
U scopu di a Direttiva 2006/42/EC MD Machinery include sia macchine generale sia macchine periculose.
2. Certificazione CE di bassa tensione (LVD)
LVD hè applicabile à tutti i prudutti di u mutore cù una gamma di tensione funzionale di AC 50-1000V è DC 75-1500V. Sta definizione si riferisce à u scopu di l'applicazione di l'istruzzioni, piuttostu cà i limitazioni di a so applicazione (in l'urdinatori chì utilizanu AC 230V, i periculi causati da i circuiti DC 12V sò ancu regulati da LVD).
3. Compatibilità elettromagnetica Certificazione CE (EMC)
A definizione di cumpatibilità elettromagnetica in u standard di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) hè chì un sistema o un equipamentu pò funziunà nurmale in l'ambiente elettromagneticu in cui si trova senza causà interferenza à altri sistemi è equipaghji.
4. Certificazione CE di Dispositivi Medichi (MDD/MDR)
A Direttiva Dispositivi Medichi hà una larga gamma di applicazioni, cumprese quasi tutti i dispusitivi medichi eccettu per i dispositi di diagnostichi attivi implantable è in vitro, cum'è i dispositi medichi passivi (vestimenti, prudutti dispunibuli, lenti di cuntattu, sacchetti di sangue, cateteri, etc.); È i dispositi medichi attivi, cum'è e macchine MRI, i dispositi diagnostichi è terapeutichi di ultrasound, pompe di infusione, etc.
5. Prutezzione persunale Certificazione CE (PPE)
PPE significa l'equipaggiu di prutezzione persunale, chì si riferisce à qualsiasi dispositivu o dispusitivu purtatu o tenutu da l'individui per prevene unu o più periculi chì dannu a so salute è a so sicurità.
6. Certificazione CE di sicurezza di i ghjoculi (GIOCATTOLI)
I ghjoculi sò prudutti pensati o destinati à aduprà in ghjochi per i zitelli sottu 14 anni.
7. Istruzzioni per i dispositi wireless (RED)
U scopu di i prudutti RED include solu a cumunicazione wireless è i dispositi d'identificazione wireless (cum'è RFID, radar, rilevazione mobile, etc.).
8. Direttiva nantu à e sustanzi periculosi (ROHS)
E misure di cuntrollu principali includenu a limitazione di l'usu di dece sustanzi dannusu in i prudutti elettronichi è elettrici, cumpresi piombo, cadmiu, mercuriu, cromu esavalente, bifenili polibrominati, eteri difenilici polibromati, ftalati di diisobutil, acidi ftalici, ftalati di dibutil è benzili ftalati.
9. Direttiva chimica (REACH)
REACH hè u regulamentu di l'Unione Europea "Registrazione, Evaluazione, Licenza è Restrizione di Sustanze Chimiche", stabilitu da l'Unione Europea è implementatu cum'è sistema di regulazione chimica u 1 di ghjugnu di u 2007.
BTF Testing Lab hè una istituzione di prova accreditata da u Serviziu Naziunale di Accreditazione Chine per a Valutazione di Conformità (CNAS), numeru: L17568. Dopu anni di sviluppu, BTF hà un laboratoriu di cumpatibilità elettromagnetica, un laboratoriu di cumunicazione wireless, un laboratoriu SAR, un laboratoriu di sicurezza, un laboratoriu di affidabilità, un laboratoriu di teste di batterie, test chimichi è altri laboratori. Hà una perfetta cumpatibilità elettromagnetica, frequenza radio, sicurezza di u produttu, affidabilità ambientale, analisi di fallimentu di materiale, ROHS / REACH è altre capacità di teste. BTF Testing Lab hè dotatu di strutture di prova prufessiunali è cumplete, una squadra esperta di esperti di teste è certificazioni, è a capacità di risolve diversi prublemi cumplessi di teste è certificazioni. Aderemu à i principii guida di "equità, imparzialità, precisione è rigore" è seguimu strettamente i requisiti di u sistema di gestione di laboratori di prova è calibrazione ISO / IEC 17025 per a gestione scientifica. Semu impegnati à furnisce i clienti cù u serviziu di più alta qualità. Sì avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.

BTF Testing Chemistry Lab introduzione02 (5)


Tempu di post: 09-09-2024