Requisiti di certificazione FCC HAC per u cuntrollu di u voluminu

nutizie

Requisiti di certificazione FCC HAC per u cuntrollu di u voluminu

A FCC richiede chì da u 5 di dicembre di u 2023, u terminal portatile deve risponde à u standard ANSI C63.19-2019 (HAC 2019).
U standard aghjusta i requisiti di teste di cuntrollu di u voluminu, è a FCC hà cuncessu ATIS 'richiesta per una esenzione parziale da a prova di cuntrollu di u voluminu per permette à u terminal portatu di passà a certificazione HAC rinunziendu una parte di a prova di cuntrollu di volume.

Requisiti di teste tecniche per mudificà i testi di guadagnu di dialogu, distorsione è risposta di frequenza di u cuntrollu di u voluminu KDB 285076 D04 in cundizione d'esenzione DA 23-914

1.Secunnu l'esenzione, solu i codificatori di voce CMRS Narrowband è CMRS Wideband sò richiesti per risponde à i requisiti di cuntrollu di u voluminu di u standard TIA 5050-2018 Volume Control:
1) Test per applicà a forza 2N
Per i testi chì applicanu forze 2N, servizii di voce è bande operative per tutti i dispositi portatili incrustati è i paràmetri di cuntrollu di u voluminu di una banda stretta è un codec di voce di banda larga in l'interfaccia d'aria utilizendu u rapportu di codificatore sceltu da u candidatu deve avè almenu un guadagnu di sessione≥ 6 dB.
2) Test per applicà a forza 8N
Per i testi chì applicanu forze 8N, servizii di voce è bande operative per tutti i dispositi portatili incrustati è i paràmetri di cuntrollu di u voluminu di una banda stretta è un codec di voce di banda larga in l'interfaccia d'aria utilizendu u rapportu di codificatore sceltu da u candidatu deve avè almenu un guadagnu di sessione≥ 6dB .. Ùn ci hè bisognu di scuntrà o superà i requisiti di guadagnu di sessione 18dB cumpletu specificati in TIA 5050 Sezione 5.1.1.
2. Per altri codecs audio chì ùn sò micca valutati in 2), a distorsione di ricezione, u rumore di u rumore è a frequenza di ricezione audio in TIA 5050-2018 ùn sò ancu necessarii, ma questi codecs audio anu bisognu di evaluà u guadagnu di sessione di più di 6dB à 2N è 8N stati per tutti i servizii di voce, bande operative è interfacce aeree di u terminal wireless.

 

Altri requisiti di certificazione
1.L'etiqueta di imballaggio deve cunfurmà cù i requisiti di 47 CFR Part 20.19(f)(1) è indicà u guadagnu di sessione attuale ottenutu in e cundizioni di esenzione di codec aduttatu in 1) è 2) sopra è i stati di forza applicata 2N è 8N.
2. In più di i requisiti citati in 1) è 2) sopra, tutti i servizii di voce, coDEC, bande operative è interfacce aeree chì si qualificanu per l'esenzioni HAC devenu esse conformi à 2019 ANSI Standard Section 4 WD RF Interference, Section 6 WD T- Test di signale di bobina.
3.Dopu u 5 di dicembre di u 2023, i terminali portatili deve esse certificati da e cundizioni di esenzione o cumplettamente cumplettamente u standard ANSI 2019 è u standard di cuntrollu di volume TIA 5050. Dopu à a scadenza di u periodu di rinunziu, se a Cummissione ùn piglia più azione, i terminali portatili seranu cunsiderati cum'è i requisiti di cumpatibilità di l'audioprotesi s'ellu rispondenu à u standard ANSI 2019 cumpletu è u standard di cuntrollu di volume TIA 5050 associatu.
4.I cundizioni di esenzione scadunu dui anni dopu à a data di emissione di l'Ordine di Esenzione DA 23-914, è i terminali portatili ottenuti in questa cundizione seranu esentati cum'è compatibilità auditiva.
5.In ordine per pruvà u so rispettu in u rapportu di prova, u terminal di a manu pò riferite à u metudu di teste simplificatu currispundente secondu l'esperienza per riduce a quantità di teste.
Siccomu micca tutti i codecs supportati da u dispositivu duveranu risponde à i requisiti, ùn importa micca se questi codec rispondenu à i requisiti o se u guadagnu di sessione deve esse valutatu contru à l'esenzione, u rapportu di prova deve cuntene una lista di tutti i codecs supportati da u dispusitivu. .

 前台

 


Tempu di Postu: Dec-13-2023