EU SCCS emette un parere preliminare nantu à a sicurità EHMC

nutizie

EU SCCS emette un parere preliminare nantu à a sicurità EHMC

U Cumitatu Scientificu Europeu per a Sicurezza di i Consumatori (SCCS) hà publicatu recentemente pareri preliminari nantu à a sicurità di l'etilhexil methoxycinnamate (EHMC) utilizatu in i cosmetichi. EHMC hè un filtru UV cumunimenti usatu, largamente utilizatu in i prudutti di u sole.

I cunclusioni principali sò i seguenti: 1 SCCS ùn pò micca determinà se l'usu di EHMC à una concentrazione massima di 10% in cosmetichi hè sicuru. U mutivu hè chì i dati esistenti ùn sò micca abbastanza per escludiri a so genotoxicità. Ci hè evidenza chì suggerisce chì l'EHMC hà una attività di disrupting endocrina, cumprese una attività estrogenica significativa è una attività anti androgenica debule in esperimenti in vivo è in vitro. cusmetichi. SCCS hà dettu chì sta valutazione ùn implica micca l'impattu di sicurezza di EHMC nantu à l'ambiente.

Informazioni di fondo: EHMC hè attualmente permessu di esse utilizatu cum'è un sunscreen in i regulamenti di cusmetichi di l'UE, cù una cuncentrazione massima di 10%. L'EHMC assorbe principalmente UVB è ùn pò micca prutegge contr'à UVA. L'EHMC hà una storia d'utilizazione di decennii longu, avendu prima sottumessu valutazioni di sicurezza in 1991, 1993, è 2001. In 2019, EHMC hè stata inclusa in a lista di valutazione di priorità di l'UE di 28 putenziali disruptors endocrini.

L'opinione preliminare hè attualmente dumandata publicamente per i cumenti, cù un termini di ghjennaghju 17, 2025. SCCS evaluarà basatu nantu à i feedback è emette una opinione finale in u futuru.

Questa opinione pò influenzà a regulazione di l'usu di EHMC in i cosmetichi di l'UE. Biwei suggerisce chì l'imprese pertinenti è i cunsumatori anu da seguità attentamente u prugressu sussegwenti.


Tempu di Postu: Nov-20-2024