A lista di sustanzi candidati SVHC di l'UE hè stata ufficialmente aghjurnata à 240 elementi

nutizie

A lista di sustanzi candidati SVHC di l'UE hè stata ufficialmente aghjurnata à 240 elementi

U 23 di ghjennaghju di u 2024, l'Amministrazione Europea di Chemicals (ECHA) hà aghjustatu ufficialmente cinque sustanzi potenziali di alta preoccupazione annunziate u 1 di settembre di u 2023 à uSVHClista di sustanzi candidati, mentri ancu affruntendu i periculi di DBP, una nova caratteristica di disrupting endocrina (Articulu 57 (f) - Ambiente).
In ogni casu, u resorcinol (CAS NO. 108-46-3), chì era prupostu prima per l'inclusione in a lista SVHC in June 2021, hè sempre pendente di decisione è ùn hè micca aghjuntu à a lista ufficiale. Finu a ora, a lista di i candidati SVHC hè stata ufficialmente aghjurnata per include 30 lotti di 240 sustanzi.
L'infurmazione dettagliata di e 5/6 sustanzi aghjurnati / aghjurnati sò i seguenti:

SVHC

Sicondu i regulamenti REACH, l'imprese chì producenu SVHC è l'imprese chì fabricanu prudutti chì cuntenenu SVHC anu diverse responsabilità è obbligazioni:
·Quandu SVHC hè vindutu cum'è sustanza, SDS deve esse furnitu à l'utilizatori downstream;
·Quandu SVHC hè una sustanza custituente in u pruduttu di cunfigurazione è u so cuntenutu hè più grande di 0,1%, SDS deve esse furnitu à l'utilizatori downstream;
·Quandu a frazione di massa di un certu SVHC in i prudutti pruduciati o impurtati supera u 0,1% è a produzzione annuale o u voluminu d'importazione di a sustanza supera 1 ton, u fabricatore o l'impurtatore di e merchenzie deve avvisà l'ECHA.
Dopu sta aghjurnazione, l'ECHA pensa à annunzià u batch 31st of 2 SVHC review substances in February 2024. Da avà, ci sò un totale di 8 SVHC destinati sustanzi in u prugramma ECHA, chì sò stati iniziati per a revisione publica in 3 batch. U cuntenutu specificu hè u seguente:
Sicondu i regulamenti REACH, se un articulu cuntene SVHC è u cuntenutu hè più grande di 0,1% (w / w), l'utilizatori downstream o i cunsumatori devenu esse infurmati è cumpiendu i so obblighi di trasmissione di informazioni; Se l'articulu cuntene SVHC è u cuntenutu hè più grande di 0,1% (w / w), è u voluminu di l'esportazione annuale hè più grande di 1 ton, deve esse informatu à l'ECHA; Sicondu a Direttiva Quadru di Rifiuti (WFD), à partesi da u 5 di ghjennaghju di u 2021, se u cuntenutu SVHC in un articulu supera u 0,1%, a notificazione SCIP deve esse emessa.
Cù l'aghjurnamentu cuntinuu di i rigulamenti di l'UE, l'imprese ligati à l'esportazione di i prudutti in l'Europa anu da affruntà ancu più è più misure di cuntrollu. BTF Testing Lab ricurdeghja à l'imprese pertinenti di prestà attenzione à a sensibilizazione di u risicu, a cugliera puntuale di l'infurmazioni pertinenti, a realizazione di valutazioni tecniche di i so prudutti è i prudutti di i fornitori, à determinà se i prudutti cuntenenu sustanzi SVHC attraversu teste è altri mezi, è trasmette infurmazioni pertinenti in a valle.
BTF Testing Lab pò furnisce i seguenti servizii: test SVHC, test REACH, certificazione RoHS, test MSDS, test PoPS, test California 65 è altri prughjetti di teste chimichi. A nostra cumpagnia hà un laboratoriu chimicu indipendente autorizatu CMA, una squadra di ingegneria è tecnica prufessiunale, è una soluzione unica per i prublemi di prova è certificazione naziunali è internaziunali per l'imprese!

EU SVHC

U ligame di u situ web hè u seguitu: Lista di i candidati di sustanzi assai preoccupati per l'autorizazione - ECHAhttps://echa.europa.eu/candidate-list-table

prova di materiale di cuntattu cù l'alimentariu


Tempu di post: 24-Jan-2024