EU ECHA restringe l'usu di perossu di l'idrogenu in i cosmetichi

nutizie

EU ECHA restringe l'usu di perossu di l'idrogenu in i cosmetichi

U 18 di nuvembre di u 2024, l'Agenzia Europea di Chemicals (ECHA) hà aghjurnatu a lista di sustanzi ristretti in l'Annex III di u Regolamentu Cosmeticu. Frà elli, l'usu di perossu di l'idrogenu (CAS number 7722-84-1) hè strettamente ristrettu. I regulamenti specifichi sò i seguenti:
1.In i cosmichi prufessiunali utilizati per e ciglia, u cuntenutu di perossu di l'idrogenu ùn deve micca più di 2% è deve esse usatu solu da i prufessiunali.
2.U limitu superiore di cuntenutu di perossu di l'idrogenu in i prudutti di cura di a pelle hè 4%.
3. U cuntenutu di perossu di l'idrogenu in i prudutti di cura orale (cumprese collutori, pasta di denti è i prudutti di i denti bianchi) ùn deve micca più di 0,1%.
4.U limitu superiore di cuntenutu di perossu di l'idrogenu in i prudutti di cura di i capelli hè 12%.
5. U cuntenutu di perossu di l'idrogenu in i prudutti di indurimentu di unghie ùn deve micca più di 2%.
6.U limitu superiore di u cuntenutu di perossu di l'idrogenu in i denti chì i denti è i prudutti di imbiancatura hè 6%. Stu tipu di pruduttu pò esse vendutu solu à i pratichi dentali, è u so primu usu deve esse operatu da i prufessiunali dentali o sottu a so surviglianza diretta per assicurà un livellu equivalente di sicurità. Dopu, pò esse furnitu à i cunsumatori per compie i corsi di trattamentu restante. L'individui sottu à l'età di 18 anni sò pruibiti di usà.
Queste misure restrittive anu u scopu di prutege a salute di i cunsumatori è assicurendu l'efficacità di i cosmetichi. I pruduttori di cosmetichi è i rivenditori anu da rispettà strettamente sti regulamenti per risponde à i requisiti regulatori di l'UE.
I novi rigulamenti esigenu ancu chì i prudutti chì cuntenenu perossu di l'idrogenu sò etichettati cù e parolle "cuntenendu perossu di l'idrogenu" è indicà u percentuale specificu di cuntenutu. À u listessu tempu, l'etichetta deve ancu avvistà i cunsumatori per evità u cuntattu visuale è risciacquate immediatamente cù l'acqua se toccu accidentalmente.
Questa aghjurnazione riflette l'enfasi elevata di l'UE nantu à a sicurezza cosmetica, destinata à furnisce à i cunsumatori infurmazioni di prudutti più sicure è trasparenti. Biwei suggerisce chì l'industria di i cusmetichi monitoreghja strettamente questi cambiamenti è aghjustà e formule è l'etichette di i prudutti in modu puntuale per assicurà a conformità.


Tempu di Postu: 25-Nov-2024