A Cummissione di Sicurezza di i Prudutti di u Consumatore (CPSC) in i Stati Uniti hà emessu un avvisu supplementu (SNPR) chì prupone una regulazione di rivisione u certificatu di conformità 16 CFR 1110. SNPR suggerisce l'allineamentu di e regule di u certificatu cù l'altri CPSC in quantu à a prova è a certificazione, è suggerisce chì i CPSC cullaburanu cù a Dogana è a Proteczione di Fruntiere di i Stati Uniti (CBP) per simplificà u prucessu di invià i Certificati di Conformità di u Pruduttu di Consumatore (CPC/GCC) per mezu di l'archiviazione elettronica (eFiling). ).
U Certificatu di Conformità di u Pruduttu di u Consumatore hè un documentu impurtante per verificà chì un pruduttu risponde à i normi di sicurità è deve entre in u mercatu di i Stati Uniti cù e merchenzie. U core di u prugramma eFiling hè di simplificà u prucessu di invià i certificati di cunfurmità di i prudutti di u cunsumadore è di cullà i dati di cunfurmità in modu più efficaci, precisu è puntuale per mezu di strumenti digitali. CPSC pò valutà megliu i risichi di i prudutti di u cunsumadore è identificà rapidamente i prudutti chì ùn sò micca conformi attraversu eFiling, chì ùn solu aiuta à interceptà i prudutti micca conformi in anticipu in i porti, ma ancu accelerà l'entrata liscia di i prudutti conformi in u mercatu.
Per migliurà u sistema di eFiling, CPSC hà invitatu alcuni importatori à fà eFiling Beta testing. L'impurtatori invitati à participà à a prova Beta ponu invià certificati di cunfurmità di u produttu in modu elettronicu attraversu l'Ambiente di Cummerciu Elettronicu (ACE) di CBP. CPSC sviluppa attivamente un prugramma di archiviazione elettronica (eFiling) è finalizeghja u pianu. L'impurtatori chì participanu à a prova sò attualmente à pruvà u sistema è si preparanu à lancià cumplettamente. L'eFiling hè previstu di esse implementatu ufficialmente in 2025, facendu un requisitu obligatoriu.
Quandu si presentanu i registri elettronichi CPSC (eFiling), l'impurtatori devenu furnisce almenu sette aspetti di l'infurmazioni di dati:
1. Identificazione di u produttu finitu (pò riferite à i dati di ingressu GTIN di u codice di u prughjettu di u cummerciu mundiale);
2. Reguli di sicurità per ogni pruduttu di u cunsumu certificatu;
3. A data di pruduzzione di u pruduttu finitu;
4. U locu di fabricazione, produzzione o assemblea di u pruduttu finitu, cumpresu u nome, l'indirizzu cumpletu è l'infurmazioni di cuntattu di u fabricatore;
5. A data in quale l'ultima prova di u pruduttu finitu hà riunitu i reguli di sicurezza di u pruduttu di u cunsumadore sopra;
6. L'infurmazione di u laboratoriu di teste da quale dipende u certificatu, cumpresu u nome, l'indirizzu cumpletu è l'infurmazioni di cuntattu di u laboratoriu di prova;
7. Mantene i risultati di a prova è arregistrà l'infurmazione di u cuntattu persunale, cumpresu u nome, l'indirizzu cumpletu è l'infurmazioni di cuntattu.
Cum'è un laboratoriu di teste di terzu accreditatu da a Cummissione di i Prudutti di Consumatore (CPSC) in i Stati Uniti, BTF furnisce una soluzione unica per i certificati di certificazione CPC è GCC, chì ponu aiutà l'importatori americani à invià registri elettronichi di certificati di conformità.
Postu tempu: Apr-29-2024