Direttive è Regolamenti di Marcatura CE

nutizie

Direttive è Regolamenti di Marcatura CE

Per capisce u scopu di u produttu di a certificazione CE, hè primurosu di capisce l'istruzzioni specifiche incluse in a certificazione CE. Questu implica un cuncettu impurtante: "Directive", chì si riferisce à i rigulamenti tecnichi chì stabiliscenu i requisiti di basa di sicurità è e camini per i prudutti. Ogni struzzione hè specifica per una categuria di produttu specificu, cusì capisce u significatu di l'istruzzioni pò aiutà à capisce u scopu di u produttu specificu di a certificazione CE. I principali direttivi per a certificazione CE includenu i seguenti:

Direttiva LVD

1. Cumanda di bassa tensione (LVD); Direttiva di bassa tensione;2014/35/EU)

U scopu di l'istruzzioni di bassa tensione LVD hè di assicurà a sicurità di l'equipaggiu di bassa tensione durante l'usu. U scopu di applicazione di a direttiva hè di utilizà prudutti elettrici cù tensioni chì varianu da 50V à 1000V AC è 75V à 1500V DC. Sta direttiva include tutte e regule di sicurezza per questu equipamentu, cumprese a prutezzione contru i periculi causati da ragioni meccaniche. U disignu è a struttura di l'equipaggiu deve assicurà chì ùn ci hè micca periculu quandu s'utilice in cundizioni normali di travagliu o cundizioni di difettu secondu u so scopu.

Descrizzione: Principalmente destinatu à i prudutti elettronichi è elettrici cù AC 50V-1000V è DC 75V-1500V

2. Direttiva di Compatibilità Elettromagnetica (EMC); Compatibilità elettromagnetica;2014/30/EU)

A cumpatibilità elettromagnetica (EMC) si riferisce à a capacità di un dispositivu o sistema di operare in u so ambiente elettromagneticu in cunfurmità cù i requisiti senza pruvucà interferenza elettromagnetica intollerabile à qualsiasi dispositivu in u so ambiente. Dunque, EMC include duie esigenze: da una banda, significa chì l'interferenza elettromagnetica generata da l'equipaggiu à l'ambiente durante u funziunamentu normale ùn pò micca superà un certu limitu; Per d 'altra banda, si riferisce à l'equipaggiu chì hà un certu gradu di immunità à l'interferenza elettromagnetica presente in l'ambiente, vale à dì a sensibilità elettromagnetica.

Spiegazione: Principalmente destinatu à i prudutti elettronichi è elettrici cù circuiti integrati chì ponu generà interferenza elettromagnetica

rrrrr (3)

Direttiva RED

3. Istruzzioni Meccanica (MD; Direttiva Macchine;2006/42/EC)

A machina descritta in l'istruzzioni meccanica include una sola unità di machina, un gruppu di machini cunnessi è equipaghji rimpiazzabili. Per ottene a certificazione CE per e macchine non elettrificate, a certificazione di direttiva meccanica hè necessaria. Per i machini elettrificati, a certificazione di a direttiva LVD di i reguli di sicurezza meccanica hè generalmente supplementata.

Si deve esse nutatu chì i machini periculosi deve esse distinti, è i machini periculosi necessitanu a certificazione CE da u corpu notificatu.

Spiegazione: Principalmente per i prudutti meccanichi equipati di sistemi di putenza

4. Direttiva Giocattoli (GIOCATTOLO; 2009/48/CE)

A certificazione EN71 hè u standard normativu per i prudutti di ghjoculi in u mercatu di l'UE. I zitelli sò u gruppu più preoccupatu è apprezzatu in a sucità, è u mercatu di ghjoculi chì i zitelli in generale amanu si sviluppa rapidamente. À u listessu tempu, diversi tipi di ghjoculi anu causatu danni à i zitelli per via di prublemi di qualità in diversi aspetti. Per quessa, i paesi in u mondu sò sempre più esigenti ghjoculi in i so mercati. Parechji paesi anu stabilitu e so regule di sicurezza per questi prudutti, è e cumpagnie di produzzione anu da assicurà chì i so prudutti rispettu i normi pertinenti prima di esse venduti in a regione. I pruduttori devenu esse rispunsevuli di accidenti causati da difetti di pruduzzione, cuncepimentu poveru, o usu impropriu di materiali. In u risultatu, l'Attu di Certificazione Toy EN71 hè statu introduttu in Europa, chì hà u scopu di standardizà e specificazioni tecniche di i prudutti di i ghjoculi chì entranu in u mercatu europeu attraversu a norma EN71, per riduce o evità i danni à i zitelli causati da i ghjoculi. EN71 hà diversi requisiti di prova per diversi ghjoculi.

Spiegazione: Principalmente destinatu à i prudutti di ghjoculi

rrrrr (4)

Certificazione CE

5. Direttiva per l'equipaghji radio è l'equipaggiu terminal di telecomunicazione (RTTE; 99/5/EC)

Questa direttiva hè obbligatoria per a certificazione CE di i prudutti in diretta chì cuntenenu a trasmissione è a ricezione in banda di frequenza wireless.

Spiegazione: Principalmente destinatu à l'equipaggiu wireless è l'equipaggiu terminal di telecomunicazione

6. Direttiva di l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE); Equipamentu di prutezzione persunale;89/686/EEC)

Spiegazione: Principalmente cuncepitu per i dispositi o l'apparecchi purtati o purtati da e persone per prevene unu o più periculi per a salute è a sicurità.

7. Direttive di i prudutti di custruzzione (CPR); Prudutti di custruzzione; (UE) 305/2011

Spiegazione: Principalmente destinatu à i prudutti di materiali di custruzzione utilizati in a custruzzione

rrrrr (5)

Test CE

8. Direttive Generale di Sicurezza di u Produttu (GPSD; 2001/95/EC)

GPSD si riferisce à a Direttiva Generale di Sicurezza di u Produttu, tradotta cum'è a Direttiva Generale di Sicurezza di i Prodotti. U 22 di lugliu di u 2006, a Cummissione Europea hà publicatu a lista di standard per a Direttiva GPSD in u Regolamentu Q di u standard 2001/95/EC, chì hè statu sviluppatu da l'Organizazione Europea di Standardizazione in cunfurmità cù l'urdinamentu di a Cummissione Europea. GPSD definisce u cuncettu di sicurità di u produttu è specifica i requisiti di sicurezza generale, e prucedure di valutazione di a conformità, l'adopzione di normi, è ancu e responsabilità legali di i fabricatori di prudutti, i distributori è i membri per a sicurità di u produttu. Sta direttiva specifica ancu e linee di sicurezza, l'etichettatura è i requisiti d'avvisu chì i prudutti senza regulazioni specifiche anu da seguità, rendendu i prudutti legali in u mercatu di l'UE.

BTF Testing Lab, a nostra cumpagnia hà laboratori di cumpatibilità elettromagnetica, regulamenti di sicurezza Laboratoriu, Laboratoriu di frequenze radio wireless, Laboratoriu di batterie, Laboratoriu chimicu, Laboratoriu SAR, Laboratoriu HAC, etc. Avemu ottenutu qualificazioni è autorizazioni cum'è CMA, CNAS, CPSC, A2LA, VCCI, etc.. A nostra cumpagnia hà una squadra di ingegneria tecnicu spirienza è prufessiunale, chì ponu aiutà l'imprese à risolve u prublema. Sì avete bisognu di teste è certificazioni pertinenti, pudete cuntattà direttamente u nostru staffu di Testing per ottene citazioni dettagliate di costu è informazioni di u ciclu!


Tempu di posta: 03-03-2024