L'Australia restringe parechje sustanzi POP

nutizie

L'Australia restringe parechje sustanzi POP

U 12 di dicembre di u 2023, l'Australia hà publicatu l'Emendamentu di Gestione Ambientale (Registrazione) di Chimica Industriale 2023, chì aghjunghjenu più inquinanti organici persistenti (POP) à i Tabella 6 è 7, limitendu l'usu di questi POP. E novi restrizioni seranu implementate da u 1 di lugliu di u 2024 è u 1 di lugliu di u 2025, rispettivamente. I requisiti aghjurnati seranu basamente coerenti cù ui POP di l'UErigulamenti, eccettu per esigenze individuali.
Attualmente, trè tippi di sustanzi POPs: hexabromobiphenyl, hexachlorobutadiene è naftalene policloruratu sò stati inclusi in Schedule 7 di u sistema di gestione.
I sustanzi chì sò appena aghjuntu sò i seguenti:

POP

BTF Testing Lab hè dotatu di strutture di prova prufessiunali è cumplete, una squadra esperta di esperti di teste è certificazioni, è a capacità di risolve diversi prublemi cumplessi di teste è certificazioni. Aderemu à i principii guida di "equità, imparzialità, precisione è rigore" è seguimu strettamente i requisiti di u sistema di gestione di laboratori di prova è calibrazione ISO / IEC 17025 per a gestione scientifica. Semu impegnati à furnisce i clienti cù u serviziu di più alta qualità. Sì avete qualchì quistione, per piacè sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.

Chimica


Tempu di post: 23-Jan-2024