A nova Direttiva UE di Batterie serà implementata

nutizie

A nova Direttiva UE di Batterie serà implementata

UDirettiva UE di Batterie 2023/1542hè statu promulgatu u 28 di lugliu di u 2023. Sicondu u pianu di l'UE, u novu regulamentu di a bateria serà ubligatoriu da u 18 di ferraghju 2024. Cum'è u primu regulamentu in u mondu per regulà tuttu u ciclu di vita di e batterie, hà esigenze dettagliate per ogni aspettu di a bateria. pruduzzione, cumpresi estrazzioni di materia prima, cuncepimentu, pruduzzione, usu, è riciclamentu, chì hà attiratu l'attenzione generalizata è alta attenzione.
A nova regulazione di e batterie di l'UE ùn solu accelerà a trasfurmazioni verdi è u sviluppu sustenibile di l'industria globale di e batterie, ma ancu portanu più esigenze è sfide novi à i pruduttori in a catena di l'industria di e batterie. Cum'è un pruduttore mundiale è esportatore di batterie, a Cina, in particulare e batterie di lithium, hè stata prumuvuta à unu di i "novi trè tippi" d'espurtazioni chinesi. Mentre rispondenu attivamente à e novi sfide regulatori, l'imprese anu ancu introduttu novi cambiamenti verdi è opportunità di sviluppu.

Direttiva UE Batterie
Scadenza di implementazione per u Regolamentu UE di Batterie (UE) 2023/1542:
Regolamenti publicati ufficialmente u 28 di lugliu di u 2023
U regulamentu entrerà in vigore u 17 d'aostu di u 2023
L'implementazione di u regulamentu 2024/2/18 hà da principià
U 18 d'Aostu di u 2024, a marcatura CE è a dichjarazione di cunfurmità UE diventeranu obbligatori
I diversi requisiti stipulati in u regulamentu diventeranu gradualmente ubligatoriu à partesi di ferraghju 2024, è i requisiti applicabili chì saranu infurzati in l'annu prossimu sò:
Restrizzione di sustanzi periculosi u 18 di ferraghju 2024

Sicurezza di almacenamiento d'energia fissa, infurmazione di u sistema di gestione di a batteria,Prestazione è durabilità u 18 d'Agostu 2024

Carbon Footprint u 18 di ferraghju 2025
Dopu à u ferraghju 2025, ci saranu più esigenze novi cum'è diligenza dovuta, gestione di batterie di rifiuti, codici QR, passaporti di batterie, amovibili è rimpiazzabili, è i requisiti per i materiali riciclati diventeranu gradualmente obbligatori.
Cumu duveranu risponde i pruduttori?
In cunfurmità cù i requisiti regulatori, i pruduttori sò u primu rispunsevule per e batterie chì rispettanu stu regulamentu è anu da assicurà chì i prudutti cuncepiti è fabbricati rispettanu tutte e disposizioni applicabili di a nova regulazione UE.
I passi chì i fabricatori anu bisognu à cumpiendu e so rispunsabilità prima di lancià e batterie in u mercatu di l'UE sò i seguenti:
1. Progettate è fabricate batterie in cunfurmità cù i requisiti regulatori,
2. Assicuratevi chì a bateria cumpleta a valutazione di cunfurmità, preparanu i ducumenti tecnichi chì rispettanu i requisiti regulatori (inclusi i rapporti di prova chì provanu a conformità, etc.),
3. Attaccate a marca CE à i prudutti di batterie è scrive una dichjarazione di conformità UE.
A partesi da u 2025, i requisiti specifichi in u mudellu di valutazione di a conformità di a batteria (D1, G), cum'è a valutazione di l'impronta di carbone di i prudutti di a batteria, a valutazione di materiali riciclabili, è a diligenza dovuta, anu da esse valutati da l'agenzii di annunziu autorizati da l'UE. I metudi di valutazione includenu teste, calculu, auditu in situ, etc. Dopu a valutazione, hè statu truvatu chì i prudutti ùn anu micca cunfurmità cù i rigulamenti, è u fabricatore hà bisognu di rectify è eliminà i non conformities. L'UE implementerà ancu una seria di misure di vigilazione di u mercatu per e batterie chì sò state messe in u mercatu. Se si trovanu prudutti chì ùn sò micca conformi chì entranu in u mercatu, e misure currispondenti cum'è a delisting o recall seranu implementate.
Per affruntà e sfide presentate da i novi regulamenti di a batteria di l'UE, BTF Testing Lab pò furnisce servizii cumpleti è prufessiunali à i clienti in cunfurmità cù i requisiti di u Regolamentu (UE) 2023/1542, è hà assistitu numerose imprese domestiche à cumpiendu valutazioni di conformità altamente ricunnisciute da i clienti europei.
BTF Testing Lab hè una istituzione di prova accreditata da u Serviziu Naziunale di Accreditazione Chine per a Valutazione di Conformità (CNAS), numeru: L17568. Dopu anni di sviluppu, BTF hà un laboratoriu di cumpatibilità elettromagnetica, un laboratoriu di cumunicazione wireless, un laboratoriu SAR, un laboratoriu di sicurezza, un laboratoriu di affidabilità, un laboratoriu di teste di batterie, test chimichi è altri laboratori. Hà una perfetta cumpatibilità elettromagnetica, frequenza radio, sicurezza di u produttu, affidabilità ambientale, analisi di fallimentu di materiale, ROHS / REACH è altre capacità di teste. BTF Testing Lab hè dotatu di strutture di prova prufessiunali è cumplete, una squadra esperta di esperti di teste è certificazioni, è a capacità di risolve diversi prublemi cumplessi di teste è certificazioni. Aderemu à i principii guida di "equità, imparzialità, precisione è rigore" è seguimu strettamente i requisiti di u sistema di gestione di laboratori di prova è calibrazione ISO / IEC 17025 per a gestione scientifica. Semu impegnati à furnisce i clienti cù u serviziu di più alta qualità. Sì avete qualchì quistione, sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu.

BTF Testing Battery Laboratory introduzione-03 (7)


Tempu di Postu: Feb-20-2024