Certificazione di prova UE
Classificazione di certificazione di prova di l'Unione Europea

1, certificazione CE
A certificazione CE, vale à dì, limitata à i requisiti di basi di sicurezza di i prudutti chì ùn ponenu micca in periculu a sicurità di l'omu, l'animali è e merchenzie, piuttostu cà i requisiti di qualità generale, a direttiva di coordinazione specifica solu i requisiti principali, i requisiti di a direttiva generale sò compiti standard. . Dunque, u significatu precisu hè chì a marca CE hè una marca di cunfurmità di sicurità piuttostu cà una marca di cunfurmità di qualità. Sò i "principali esigenze" chì formanu u core di a direttiva europea.

2, certificazione E-Mark
E-Mark hè u Mercatu Cumunu Europeu, per a turbina è i so prudutti di ricambi di sicurezza, u rumore è u gasu di scarico, etc., in cunfurmità cù e disposizioni di e Direttive di l'Unione Europea è i regulamenti di a Cummissione Economica per l'Europa [Regolamentu ECE], attraversu u prodottu per risponde à i requisiti di certificazione, vale à dì per cuncede un certificatu di cunfurmità. Per assicurà a sicurità di a guida è i requisiti di prutezzione ambientale. U numeru di E-Mark cuncessu varieghja secondu u paese di certificazione, per esempiu, a marca E-Mark di Lussemburgu hè E13/e13.

3, certificazione RoHs
A certificazione RoHS hè una certificazione chì limita l'usu di certi sustanzi periculosi in i prudutti elettrici è elettronichi. RoHS hè l'abbreviazione di "Restriction of Hazardous Substances", chì significa "restrizione di sustanzi periculosi".
4, certificazione EN71
5, certificazione ErP
6, MD Istruzzioni Meccanica
7, certificazione REACH
8, certificazione WEEE
9, certificazione GS
10, certificazione CB
11, certificazione GCF
12, certificazione PAHs