Prughjettu Saudi è introduzione di prughjetti di certificazione
Prughjetti cumuni di teste è certificazioni Saudi
Certificazione SABER
Sabre face parte di u novu sistema di certificazione Saudi SALEEM, chì hè a piattaforma di certificazione unificata per l'Arabia Saudita. Sicondu i requisiti di u guvernu saudita, u sistema Sabre hà da rimpiazzà gradualmente a certificazione SASO originale, è tutti i prudutti cuntrullati seranu certificati per mezu di u sistema di sabre.
Certificazione SASO
saso hè l'abbreviazione di Saudi Arabian Standards Organization, vale à dì, Saudi Arabian Standards Organization. SASO hè rispunsevule per u sviluppu di i normi naziunali per tutti i bisogni è i prudutti di ogni ghjornu, è i normi implicanu ancu sistemi di misurazione, etichettatura è cusì.
Certificazione IECEE
IECEE hè una urganizazione di certificazione internaziunale chì travaglia sottu l'autorità di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC). U so nome cumpletu hè "Organizazione di Pruduzzione è Certificazione di Cunfurmità di Prudutti Elettrici di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale". U so predecessore era CEE - u Cumitatu Europeu per a Pruvenza di Conformità di l'Equipamentu Elettricu, stabilitu in u 1926. Cù a dumanda è u sviluppu di u cummerciu internaziunale di i prudutti elettrici, CEE è IEC fusionanu in IECEE, è prumove u sistema di ricunniscenza mutuale regiunale digià implementatu in Europa per u mondu.
Certificazione CITC
A certificazione CITC hè una certificazione obligatoria emessa da a Cummissione di Comunicazioni è Tecnulugia di l'Informazione (CITC) di l'Arabia Saudita. Applicabile à l'equipaggiu di telecomunicazioni è wireless, l'equipaggiu di radiofrequenza, l'equipaggiu di tecnulugia di l'informatica è altri prudutti cunnessi venduti in u mercatu di l'Arabia Saudita. A certificazione CITC richiede chì i prudutti rispettu i normi tecnichi pertinenti è i rigulamenti di u Statu Saudi, è ponu esse venduti è usati in Arabia Saudita dopu a certificazione. A certificazione CITC hè una di e cundizioni necessarie per l'accessu à u mercatu in l'Arabia Saudita è hè di grande significazione per l'imprese è i prudutti chì entranu in u mercatu Saudi.
Certificazione EER
A Certificazione di Efficienza Energetica Saudi EER hè una certificazione obbligatoria cuntrullata da l'Autorità di Standards Saudi (SASO), l'unicu corpu di standardi naziunali in Arabia Saudita, chì hè cumplettamente rispunsevule per u sviluppu è l'implementazione di tutti i standard è e misure.
Dapoi u 2010, l'Arabia Saudita hà impostu esigenze di etichettatura di efficienza energetica obbligatoria à certi prudutti elettrici impurtati in u mercatu Saudi, è i fornitori (fabricanti, importatori, stabilimenti di produzzione o i so rapprisentanti autorizati) chì violanu sta direttiva assumeranu tutte e rispunsabilità legali chì ne derivanu.