Introduzione di certificazione in Australia Testing

Australia

Introduzione di certificazione in Australia Testing

breve descrizzione:

A certificazione australiana, cum'è u nome suggerisce, hè un certificatu emessu da u guvernu australianu dopu a valutazione di un pruduttu, serviziu o sistema. A certificazione australiana hè divisa in trè categorie:

1, Categoria di Sicurezza: cumpresi: SAA / CSA (Associazione di Normi ​​Australiani), AS / NZS (Uffiziu di Norme di Sicurezza Australiana è New), C-Tick (Agenzia Naziunale d'Assicuranza Australiana), etc.

2, categuria di qualità: cumpresi: AQI (Australian Quality Industry ASSOCIATION), QAIRDUSTICAL SYSTEM INDIA ASSOCIATION (Australian National Standards Bureau); QS per cortu; WHVE per cortu; ACO, etc.; Contene ISO9000, ISO14000 series, ISO18000 è OHSAS18000 series è altre certificazione autorità internaziunale.

3, categuria di prutezzione di l'ambiente: cumpresi: METLAB SOLUTION LTD. (Società Americana per i Materiali Sperimentali), METLAB SOLUTION PTE. Ltd. (Società Canadiana per i Materiali Sperimentali), etc.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Dettagli

Standards Australia International Limited (antica SAA, Associazione di Standards di l'Australia) hè l'organismu di standardizazione di l'Australia. Nisun certificatu di certificazione di produttu pò esse emessu. Parechje cumpagnie sò abituati à a certificazione di u produttu elettricu australianu chjamata certificazione SAA.

L'Australia è a Nova Zelanda anu una certificazione unificata è ricunniscenza mutuale. I prudutti elettrici chì entranu in l'Australia è a Nova Zelanda devenu risponde à i so standard naziunali è esse certificati per a sicurità di i prudutti da un corpu accreditatu. Attualmente, l'EPCS australianu hè una di l'autorità emittenti.

Introduzione di certificazione BTF Australia Testing (1)

Introduzione ACMA

In Australia, a cumpatibilità elettromagnetica, a cumunicazione radio è e telecomunicazioni sò monitorate da l'Autorità Australiana di Comunicazione è Media (ACMA), induve a certificazione C-Tick si applica à a compatibilità elettromagnetica è l'equipaggiu radio, è a certificazione A-Tick si applica à l'equipaggiu di telecomunicazione. Nota: C-Tick richiede solu interferenza EMC.

C-Tick Descrizzione

Per i prudutti elettrici è elettronichi chì entranu in l'Australia è a Nova Zelanda, in più di a marca di sicurezza, deve esse ancu una marca EMC, vale à dì una marca C-tick. U scopu hè di prutezzione di e risorse di a banda di cumunicazione radio, C-Tick hà solu requisiti obligatorii per a prova di parti di interferenza EMI è parametri RF RF, cusì pò esse autodichjarata da u fabricatore / importatore. Tuttavia, prima di dumandà una etichetta C-tick, a prova deve esse realizata in cunfurmità cù AS / NZS CISPR o norme relative, è u rapportu di prova deve esse appruvatu è sottumessu da l'importatori australiani è neozelandesi. L'Autorità Australiana di Comunicazioni è Media (ACMA) accetta è emette numeri di registrazione.

A-Tick Description

Un A-tick hè una marca di certificazione per l'equipaggiu di telecomunicazione. I seguenti dispositi sò cuntrullati da A-Tick:

● Telefonu (cumpresu i telefoni cordless è i telefuni mobili cù trasmissione di voce via protocolu Internet, etc.)

● Modem (cumpresu dial-up, ADSL, etc.)

● Risponditori

● Mobile phone

● Mobile phone

● aparechju ISDN

● Cuffie di telecomunicazione è i so amplificatori

● Equipamentu di cable è cables

In corta, i dispositi chì ponu esse cunnessi à a reta di telecomunicazioni anu bisognu di dumandà un A-Tick.

Introduzione di certificazione BTF Australia Testing (2)

Introduzione à RCM

RCM hè una marca di certificazione obligatoria. I dispositi chì anu ottenutu certificati di sicurezza è rispondenu à i requisiti EMC ponu esse registrati cù u RCM.

Per riduce l'inconvenienti causati da l'usu di più marchi di certificazione, l'agenzia di u guvernu australianu intende aduprà a marca RCM per rimpiazzà i marchi di certificazione pertinenti, chì saranu implementati da u 1 di marzu di u 2013.

L'agente uriginale di u logu RCM hà un periodu di transizione di trè anni per accede. Tutti i prudutti sò tenuti à utilizà u logu RCM da u 1 di marzu di u 2016, è u novu Logo RCM deve esse registratu da l'impurtatore attuale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi